wtorek, 25 października 2016

Makijaże Halloween-owe, part 1.

Hej !

Chciałabym pokazać wam mój najnowszy makijaż halloweenowy. Przebieranki robią się u nas coraz bardziej popularne :) i bardzo dobrze! Ja osobiscie uwielbiam takie rzeczy( czy to z okazju Halloween, czy karnawału) i w swoim dorobku kostiumowym mam juz calkiem niezłą galerię zdjęć pamiątkowych, bo oczywiście wszystko jest udokumentowane :)
 Tym razem zrobiłam coś nowego. Nie poszłam w przebranie tylko postanowiłam zagrać makijażem. Efekty na zdjęciu poniżej:



Część z Was może go kojarzyć. Osobiście podejrzałam go na profilu Desi Perkins. Dziewczyna jest niesamowita. Bardzo mnie zainspirowala i postanowiłam zrobić swoją wersję.  Oczywiście jak widać mniej udaną:)

Miała to byc wersja próbna gdybym miała chęć udać się gdzieś na imprezę. Wyszlo całkiem nieźle :) a przynajmniej na tyle mi sie podoba, że chętnie go wykorzystam przy najbliższej okazji. Może nie koniecznie ten motyw, ale na pewno postawię na kreatywny makijaż :) 


A Wam jak się podoba? Lubicie takie makijaże? A może macie chęć podzielić się ze mną swoimi? :)

Pozdrawiam 
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz