poniedziałek, 10 października 2016

Cześć!

Hej ! :)
Nazywam się Ania i witam was na moim blogu, który założyłam, aby dzielić się z wami tym, co mnie interesuje i tym, czym aktualnie żyję.

Dlaczego"Nowy start" ?  Zawsze starałam się dbać o siebie, ale od pewnego czasu zaczęłam wnikać w to coraz bardziej, i bardziej. Świat zdrowia, sportu, dietetycznych kuchni i urody.... Im bardziej się w to zagłębiałam, tym dłużej chodził mi po głowie pomysł założenia bloga. Niby w dzisiejszych czasach nic oryginalnego, bo w końcu jest to teraz bardzo na topie, ale chciałabym zebrać wszystkie informacje gromadzone przez dziesiątki godzin z różnych źródeł w jedno miejsce :)
"Nowy start" będzie historią mojej przemiany, mojej drogi w wejście w zdrowszy i aktywniejszy styl życia, którą będziecie mogli śledzić od samego poczatku, Będzie zbiorem wszystkich informacji, które udało mi się zgromadzić i powoli wdrażać w życie.

Co tu znajdziecie?
Przepisy, recenzje, oceny, opisy moich pasji, pomysłów i realizacji... wszystko czym aktualnie żyję :)

Tak więc zapraszam do czytania

Pozdrawiam Was gorąco!! :)

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz